Snällt att jag får vara med dig Livet!

Jag älskar dig för det

Dags för ett Hej!

Publicerad 2012-11-14 00:03:25 i Allmänt

 
Hej!
 

Tror att alla i min omgivning hade bettat emot mig om jag talat om att jag skulle bör
 
ja blogga.. Men även jag tyckte att Facebook, Twitter och Instagram var otilräckligt när det gäller att visa upp sitt liv för världen. 
Okej, just nu har jag en rätt tråkig vardag med mycket jobb och mycket fix så det är mest därför jag kände att jag hade tid med en blogg, såklart även för min mammas skull så att hon i alla fall får möjligheten att läsa vad jag skriver till allmänheten när jag flyttar till Australien. Vi får se hur det blir med mina uppdateringar då, jag är nog av det slaget att jag inte tar mig tid för att skriva när jag har roligare saker att sysselsätta mig med, det får vi se, kan hända att detta blir en av mina största hobbys, vem vet??
 
 
Vad är då du bloggen??
 
Jag vill inte blogga om något eftersom jag vill blogga om allt. I varje val man tvingas göra känns det som att man väljer bort alla andra val som finns. Det är nog anledningen till att jag valde att läsa natur på gymnasiet, inte för att jag kände mig sugen på att plugga, utan för att slippa välja, då i alla fall. Nu får jag ställas inför det valet senare, valet som kallas för "Vad ska du bli när du blir stor?".
 
Vi får helt enkelt se vad som kan tänkas stötas på här i bloggen tror jag precis som det är i livet, man stöter på lite vad som helst.. Jag hoppas på att det kommer hända roliga saker så att den som lix läser får lite energi av det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela