Snällt att jag får vara med dig Livet!

Jag älskar dig för det

Curriculum Vitae

Publicerad 2013-05-01 14:09:52 i Allmänt

Nu när era vårkänslor spritter i kroppen och när alllt börjar bli ljust och sommar igen kryper jag sakta längre in under täcket och förbereder mig för vinter. Australiensk vinter har ännu inte tagit mig med storm men nog är det lite kallare alltid, även fast man fortfarande darar på sig shortsen på morgonen vill man ändå alltid ha en tröja med sig i beredskap. Eftersom jag känner mig ganska berest, vädret blir kallare och mina vänner har åkt hem så gick jag idag ut för att skaffa mig ett jobb. Jag söker efter ett café jobb här i vår lilla förort nu när jag varit ute och rest upp alla mina gamla pengar. Min sökning såg ljusare ut än vad jag hade kunnat tro men de flesta ville ha ett CV vilket jag inte riktigt hade filat klart på än så istället för att leta vidare gick jag hem för att knata ihop ett CV vilket blev en heldagsprojekt, åtminstonne helkväll. Julie har hjälpt mig med innehåll ooch engelska medan Anders har hjälpt mig med det mer estetiska och även att få ut allt i fysisk form. Nu är allt klart och imorgon bär det iväg ut igen för att se om jag kan få hjälpa till lite över luncher och helger helger, när jag ändå är ledig, på något mysigt café. 
 
Hihi 

Kommentarer

Postat av: Åke S

Publicerad 2013-05-05 22:18:00

Hej gums!
Det är alltid bra med lite extra pengar,men komihåg att du har ett jobb så du inte tar på dig för mycket.
Fundera igenom hur många timmar till du kan jobba,så du har det klart för dig.
Det blir säkert bra, :)ha re bra GUMS! KRAMEN :)

Svar: Jadå inte har jag jobbat ihhjäl mig än så länge så! ;)
Moa Stromkvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela