Snällt att jag får vara med dig Livet!

Jag älskar dig för det

En liten uppföljare

Publicerad 2013-05-18 15:53:23 i Allmänt

I fredags mötte jag upp med Shima som idag åkte hem till Tyskland. Vi skulle på en Koala park som ligger bara i närområdet. Mina förväntningar var inte alls så stora eftersom jag redan varit på Australiens mest kända zoo Steve Irwins "Australia zoo" där jag tyckte att vi under en heldag fick se de flesta av australiens djur.. Jag har även sett vilda kängrusar och koalor men tänkte att jag fick ge det en chans ändå eftersom det var något som hon ville göra innan hon lämnade landet. 
 
Det blev en jättebra dag!! Vi fick mata, klappa och gosa med jättefina kängrusar. De var jättemysiga! Vi klappade koalorna också men de är mest trötta och tråkiga.. Okej liite söta också :D
 
 
Ja skratta åt mig du bara men du ser rätt rolig ut också...
 
 
Mitt proteinpulver har nu utvecklat sig till detta, det var hur gott som helst men kommer nog fortfarande attt ta ett tag tills jag har förvandlat två kilo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela