Snällt att jag får vara med dig Livet!

Jag älskar dig för det

Skolloov...

Publicerad 2013-03-15 21:06:00 i Allmänt

...så vad innebär det för mig då? Jag går ju inte ens i skolan längre.
Jo jag fick precis veta att jag kommer vara ledig en vecka i april när tjejerna har lov och är med sina morföräldrar och att jag ska jobba heltid en vecka när de är hemma med mig. Äntligen kommer vi ha tid att göra lite saker tillsammans, det är otroligt lite tid man har att roa sig mellan 16- 18:30 och då ska det först bytas om ätas afternoon tea göra läxor (sjukt mycket läxor för den åldern, jag minns inte att jag hade en när jag var 7), och ibland lagas middag.
 
OCH äntligen kommer jag ha tid till att reeeesa igen om jag vill och om jag kan bestämma mig för vart :DD Nu är det bara två veckor tillls Manne kommer hit igen och det kommer finnas oändliga möjligheter. Första helgen innan min ledighet så kanske vi alla (Jag, manne, magda, peter) ska åka norrut 40 mil för att göra ett jättekänt haj och grott dyk, fish cave rock. Man kanske vill se perth, västkusten och göra ett valhajs dyk, man kanske vill se den berömda röda stenen som finns här någonstans, man kanske vill se de allra norraste delarna med fina nationalparker regnskogar etc. eller så kanske man bara vill vara kring sydneys krokar och se blue mountains, njuta av ledigheten och spara lite pengar.. Vet inte hur sugen manne är på alla olika resplaner heller när han flugit en del fram och tillbaka sedan jag sist såg honom! Det är sånt som kommer visa sig inom en framtid, men nått som jag är helt på det kara med är att två månaders resa inte räcker för att upptäcka dethär landet, det är enormt stort och det finns enormt mycket fina och olika ställen här. Ju mer man hör ju mer vill man göra. 
 
Ser som sagt även fram emot att få lite tid hemma med tjejorna, har börjat spånat på lite aktiviteter som vi kan göra, självklart finns stranden, vi ska äntligen baka kanelbullar som jag lovat, vi kan fara in till stan och se oss om i alla vettenlekplatser kanske till och med fara till luna park, vandra nationalparker, spela tennis, göra picknick och  åååh vad mycket kul! Vi får se vad som blir av i framtiden, jag har en känsla av att det kommer bli braaa! 
 
 
Världens största fisk, och jag vill DYKA nu! 
 
 
Röda stenen
 
 
My beautiful Sydney, Blue Mountains
 
 
West coast
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela