Snällt att jag får vara med dig Livet!

Jag älskar dig för det

En festlig hejdåhelg i Umeå

Publicerad 2012-12-06 17:46:33 i Allmänt

De är verkligen ledsna över att jag ska åka snart, de gråter nästan
de är verkligen ledsna allihopa..
Syrran blev dock glad när hon märkte att vi kom ihåg hennes födelsedag!
Men paj fick hon allt vara med och baka själv!
Lite glad blev också bobbo när han över en cola kom på att jag faktiskt kommer vara borta ett tag.
Här kalasas det också för fullt tydligen..
Sista bliden får bli ett smakprov på min nyinköpta turistsandal som skall slitas väl från och med imorgon, syrrans muskulösa ben syns även på bilden om ni undrar vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela