Snällt att jag får vara med dig Livet!

Jag älskar dig för det

Julposten har anlänt!!

Publicerad 2013-01-15 11:40:01 i Allmänt

Idag (idag är igår eftersom det finns lite problem med uppladdning osv i dethär landet) har jag hämtat post från två av mina finaste och blekaste vänner i fjärran land! Inte kunde man väl tänka sig att ett brev kunde ta sig ända från Jukkasjärvi hit till mig i julklapp, tomten har jobbat bra iår vill jag lova! Nu kom det dock inte riktigt till jul men det var min bästa januaripresent som jag någonsin fått! Tack <3 :DD

Idag har varit just lite utav en göra ärenden dag, vilket faktiskt kan vara, förutom nödvändigt, skönt att klämma in mitt i mellan alla aktiviteter ibland. När de flesta ärendena var avklarade tänkte vi att det kunde vara kul att gå en lite finare vandringsled hem från stada, därför gick vi nästan två timmar på en led med utsikt mot havet. Det var en bra promenad särskilt eftersom jag fick se en koala. Det måste helt klart vara ett av världens sötaste och sömnigaste djur som lyckades göra mer av min dag än den redan var!

Det kom fram tillslut! :DD

Vi är ute på vandringsled

Myskoalan sitter och snusar i trädet

Kommentarer

Postat av: Åke S

Publicerad 2013-01-17 22:38:44

Hej! Moa
Kul att det händer en del på bloggen,att se lite av det ni får uppleva är intressant.
Men lite tur för dig/er att jag är en liten bit ifrån
så ni slipper höra tjatet om att ta det försiktigt.
Hare bra gumman, och var lite kritisk i bland.
Det är många som frågar vad ni gör och undrar om ni skriver eller om vi hört något,vanlig hederlig nyfikenhet.KRAMEN :)

Svar: Hej pappa!Det förstår jag, det är kul att uppleva det också!
Visst är det lite skönt att få se vad vi har gjort istället för att få höra vad vi ska göra? ;) Jag är försiktig! KRAMEN!
Moa Stromkvist

Postat av: Åke S

Publicerad 2013-01-30 22:18:36

Ja Moa de e så sant
Du e så klok :)
Hare bra down under KRAMEN :)

Svar: Vilken tur att du gjorde mig så klok Pappa! KRAM :)
Moa Stromkvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela