Snällt att jag får vara med dig Livet!

Jag älskar dig för det

Paketdag

Publicerad 2013-05-16 07:11:14 i Allmänt

Hallå!
 
Jo bloggen har fått stått ett tag eftersom jag ha haft så tråkigt ett tag. 1. Manne och resekamrater har åkt hem 2. Alla andra mina kompisar har lämnat Sydney 3. Det börjar gå mot vinter så det är kyligt i hus och på strand 4 Dags att rycka upp sig och göra något kul av sina dagar igen. 
 
Under de två veckorna som gått har jag mest tränat, drivit runt hemma, tvättat, städat, vandrat nationalparker (igen), sökt jobb (inte fått nått) men också varit ute och träffat lite nya människor, umgåtts med familjen och deras familj, tagit liiite bättre kontakt med en del kompisar hemma i landet sverige och fått lite uppdatering därifrån, funderat på vad som ska hända med livet när jag kommer hem och temysat framför skype. 
 
Men idag fick jag inget mindre än två paket fram till dörren så dethär är en glad dag som är värd att skriva några rader om!
 
 
Nu ska mitt pankakshjärta få vad det behöver, LOL tror inte riktigt att det behöver pankakor av 2 kg protein men sitter man vid datorn och flippar kan det gå lite hursomhelst som mamma och pappa brukade varna mig för... Prottepannkisar 4life, nu är det bara att steka och äta (Varje dag!) i tre månader. Men det kan vara gott för mig nu när äntligen träningen börjat komma tillbaka som en av de dagliga vardagsrutinerna, dock är knäna fortfarande dåliga men går ganska bra med varierande konditionsträning, styrka och vila *suck* :DD
 
 
 
Fuck prottepulver, nu till det riktigt roliga paketet som jag fick bli gald över idag! Fick tjocksocker och brev från finaste manni idag, det kom som ett brev på posten till dethär kalla huset (HIHI).. Man ser att det har färdats en bit för det var rätt tillltuktat, och ännu mer tuktat blev det efter jag slitit upp det på absolut snabbast sätt. Kan även informera om att jag fått plocka fram mitt extratäcke som legat och lurat i garderoben, trots soliga dagar är det kalla nätter och i princip lika kallt i huset, burr! Jo jag är fortfarande kvar i Australien och ja jag trodde också att det alltid var varmt här..
 
Nu ska jag strax gå och hämta barnen och börja laga mummamumma fisksoppa! Hejsvejs på nån månad! Närå, nu ska jag ju syssla med roliga saker igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela