Snällt att jag får vara med dig Livet!

Jag älskar dig för det

Folk undrar över resfebern

Publicerad 2012-11-29 21:54:57 i Allmänt

Alla frågar om jag börjar få resfeber än, jag svarar näe, det har jag aldrig haft jag är bara sjukt förväntansfull och spänd! Vad är ens resfeber för knäppt?? 
 
Sen tänker jag för mig själv.. Jag har inte kunnat somna när jag har gått och lagt mig 6 kvällar i rad nu trots att jag aldrig brukar ha problem med att somna om kvällarna. Jag har inte kunnat sovit bra alls faktiskt under 6 nätter. Undra varför det sömnproblemet plötsligt dök upp? 
 
Jag tror helt enkelt att jag har fått en liten släng av denna resfeber som alla pratar om.. Eller så är jag bara SJUKT förväntansfull och spänd, det får man nog tolka som man vill tror jag, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela